Spletna stran uporablja piškotke. Za namestitev analitičnih in drugih nenujnih piškotkov potrebujemo vaše dovoljenje. Katere piškotke uporabljamo lahko kadarkoli preverite v pravilniku o piškotkih.

POENOSTAVITE VRAČILO IZDELKOV

Vračilo izdelkov po meri trgovca

Ste vedeli, da postaja upravljanje vračila izdelkov ena pomembnejših poprodajnih storitev za trgovce? Kar 90% kupcev se bo z veseljem vrnilo trgovcu, ki ima jasen in enostaven način organizacije vračila izdelkov. Tukaj smo, da vam z minimalnim vložkom pomagamo z digitalno rešitvijo, ki vašim kupcem zagotavlja sodoben in enostaven način naročila prevoznih storitev za namene vračila izdelkov trgovcu.

Katere so prednosti sodelovanja z nami

logo pripeljisi

1. ENO MESTO

Na katerega preprosto preusmerite kupca v primeru vračila izdelkov preko kurirske službe.

logo pripeljisi

2. KONKURENČNOST

Digitalizirajte in poenostavite poprodajne storitve tudi na področju vračila izdelkov.

logo pripeljisi

3. VAŠA LOKACIJA

Poskrbeli bomo, da bodo izdelki, ki jih želi vrniti kupec dostavljeni na pravo lokacijo in po meri trgovca.

logo pripeljisi

4. STORITVE PO MERI

Še bolj opazni, brez visokih stroškov in enostaven način organizacije vračila za vas in vaše kupce.

Naročnina

12,90€

Z DDV

Enkratni strošek

Sklenitev naročniškega razmerja se izvede po plačilu enkratnega stroška naročnine in aktivaciji trgovca v sistemu družbe.

Kaj vam nudimo s sklenitvijo naročniškega razmerja?

Vključitev v sistem in na seznam trgovcev

Predstavitev podatkov v procesu oddaje naročila

Sodoben in enostaven način vračila izdelkov za kupce

Dostava izdelkov na izbrano lokacijo trgovca

Ena registrirana lokacija za vračilo izdelkov

Posredovanje obvestila potrošnika o odstopu od pogodbe

Obveščanje o pričakovanem vračilu in predvideni dostavi

Možnost uporabe dodatnih funkcionalnosti (*proti plačilu, velja ponudba in cenik dodatnih modulov)

Preverite ponudbo in cenik dodatnih modulov za trgovce

Registracija trgovca

Ne čakajte, izpolnite obrazec in se pridružite ostalim trgovcem

Osnovni podatki o trgovcu. Podatke se bo uporabilo za predstavitev podatkov o trgovcu v postopku oddaje naročila in za namene izpolnjevanja drugih pogodbenih obveznosti.

*Sedež podjetja ali podružnice mora biti v Sloveniji

*Naslov elektronske pošte za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti in vzpostavljanje komunikacije z vami